سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی دانشمند که دنیا نابودش کرده است . [امام علی علیه السلام]
عکس های دانشکده
ترفندهای اکسپلور
  • نویسنده : حمیده:: 87/11/20:: 11:31 عصر
  • نکته سی و هفتم

    آیکون Privacy نشان می دهد که آیا سایت مورد بازدید در حال ارسال کوکی هایی است که با تنظیمات Privacy شما مطابقت دارند یا نه. با کلیک مضاعف روی این آیکون، لیستی از کوکی هایی را که نسبت به ارسال آنها تلاش شده تحت عنوان Privacy Report مشاهده کنید (این گزارش به علاوه، نشان می دهد که تصاویر از کجا آمده اند). برای تغییر سریع تنظیمات مربوط به کوکی آن سایت، روی کوکی کلیک راست کرده و گزینه مورد نظر را انتخاب نمائید.

    نکته سی و هشتم

    در هنگام سازمان دهی و مرتب کردن Favorites، فقط یک فولدر رادر آن واحد می توانید باز کنید، مگر این که تنظیمات موجود در صفحه Advanced کادر محاوره Internet Options را تغییر داده باشید، ولی برای جابه جا کردن یک لیست از Favorites مجبور نیستید از طریق دکمه Move the Folder عمل کنید، بلکه می توانید به روش Drag-and drop (همراه با کلید Ctrl، یا بدون گرفتن این کلید) استفاده نمائید. برای تغییر نام یک آیکون کلیک راست کنید یا با استفاده از Send to Desktop آن را بر روی Desktop ویندوز بیندازید.

    نکته سی و نهم

    درحالی که مشغول سفارشی کردن تنظیمات، ناحیه Search خود هستید، می توانید نحوه انجام جستجوها در خط Address (به قول مایکروسافت : Autosearch) رانیز مشخص کنید. تنظیمات این دو ناحیه یکسان بوده و از طریق منوی Tools، گزینه Internet Options و صفحه Advanced قابل دسترسی هستند. ناحیه Search فقط زمانی قابل سفارشی کردن است که روی خط باشید، ولی دستکاری Internet Options در هر زمانی امکان پذیر است برای Autosearch هم فقط یک انتخاب وجود دارد و آن MSN است.

    نکته چهلم

    اگر در ناحیه Search روی Customize کلیک و چند ماشین جستجوگر را انتخاب کنید، نتایج را از ماشینی می گیرید که قبل از بقیه درلیست معرفی شده باشد. با کلیک روی Next ماشین جستجوگر بعدی مورد استفاده قرار می گیرد.

    نکته چهل و یکم

     اگرچه می توانید آیکن Internet Explorer را از سیستم خود پاک کنید، ولی این برنامه فقط یک قطعه نرم افزار نیست. ناحیه Folder همان خط Explorer است که امکان گشت زدن در هارد دیسک کامپیوتر و وب را از یک پنجره فراهم می سازد. اگر درصدد بارگذاری یک فایل باشید و به دنبال فولدر خاصی می گردید، دکمه Folder راه سریعی برای این کار است . تا وقتی که فولدری راازکامپیوتر خود انتخاب نکرده باشید، آیکون ها و منوهای IE را در این ناحیه خواهید دید.

    نکته چهل و دوم

    ناحیه History بهترین راه برای برگشتن به صفحه ای است که می دانید قبلاً دیده اید ولی فراموش کرده اید آن را Bookmark کنید (اگر قرار باشد همه چیز را Bookmark بکنیم، لیست Favorites آن قدر بزرگ می شد که استفاده از آن عملاً امکان پذیر نبود). با کلیک روی یک لینک یا کشیدن آن به ناحیه اصلی پنجره، آن را باز کنید. اگر می خواهید سایتی را به لیست Favorites منتقل کنید یا آن را در پنجره جدیدی باز نمائید. روی آن کلیک راست کنید.

    نکته چهل و سوم

    با انتخاب Hotmail به عنوان برنامه مدیریت پست الکترونیک از طریق صفحه Programs در کادر محاوره Internet Explorer و کلیک روی دکمه Mail واقع در خط ابزار، می توانید Hotmail را به IE خود بیاورید. ولی چنین کاری برای Instarnt/Messaging به این آسانی ها نیست. Messenger MSN با IE6 عرضه نمی شود، ولی درویندوز XP وجود دارد. با بارگذاری و نصب این برنامه از سایت مایکروسافت ، این آیکون رادر خط ابزار IE خود خواهید دید.

    نکته چهل و چهار

    اگر واقعاً مشکلی از طرف مناطق امن وجود نداشته باشد، فقط آیکن اینترنت در خط وضعیت ظاهر خواهد شد. با کلیک مضاعف روی این آیکون، کادر محاوره Internet Security Proprites را باز و سایتی را به منطقه «سایت های معتمد» اضافه کنید از آن جا که امکان کشیدن URL به داخل کادر محاوره وجود ندارد، به خاطر داشته باشید که قبل از کلیک URL صفحه را کپی کنید و سپس به انتخاب منطقه مورد نظر بپردازید . روی دکمه Sites کلیک کرده و URL را بچسبانید.

    نکته چهل و پنجم

    با کلیک راست روی هر نقطه ای از خط ابزار، می توانید به سفارشی کردن آن بپردازید. در این راستا، می توانید فقط آیکون های استاندارد IE را برگزینید و یا آیکون هایی را به نمایش درآورید که مربوط به برنامه های افزودنی از قبیل AOL Instant Messenger یا Net2Phone هستند. با انتخاب آیکون های کوچک جای بیشتری را روی صفحه باز می کنید، هر آیکون می تواند به همراه نوشته برچسب آن یا بدون نوشته برچسب ظاهر شود.


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 17867
    بازدید امروز : 28
    بازدید دیروز : 2
    ............. بایگانی.............
    بهمن 1387

    ........... درباره خودم ..........
    عکس های دانشکده
    حمیده

    .......... لوگوی خودم ........
    عکس های دانشکده
    ....... لینک دوستان .......
    سامانه اطلاعات رسانی پزشکی

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........