سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زینت توانگران و توانگری مستمندان است . [امام علی علیه السلام]
عکس های دانشکده
جدید ترین
  • نویسنده : حمیده:: 87/11/20:: 11:45 عصر
  • شترین حملات دیجیتالی

    تعداد حملات دیجیتالی آشکار رو به افزایش است و سال گذشته میزان آنها از همیشه بیشتر بوده است . طبق اظهارات موسسه mi?g در لندن ، در ?? می ???? ، رکورد حملات دیجیتالی آشکار در طول سال ، با رقم ????? شکسته شد .

    مدیر اجرایی این موسسه می گوید : « فعالیت های تجاری online امریکا و انگلیس مورد حملات شدیدی قرار گرفته است . برخی از این حملات به جنگ عراق و مبارزه با تروریسم مربوط بوده و برخی دیگر نیز برای سرگرمی انجام می شود . » تا پایان سال ???? تعداد ?????? حمله دیجیتالی به وسیله این موسسه گزارش شد .

    بیشترین پیام تسلیت

    افراد بی شماری از سراسر جهان به مناسبت درگذشت ملکه دیانا (Diana) پیام های تسلیت ارسال کردند .

    پس از مرگ پرنسس دیانا در سال ???? ، موجی بی سابقه از احساسات شدت گرفت . در آن دوران آغازین اینترنت ، این واکنش بسیار عجیب به نظر می رسید . وب سایت های جدیدی از انگلستان گرفته تا ایالت یوتا در امریکا ، به وجود آمدند و از بازدیدکنندگان دعوت کردند تا پیام تسلیت خود را ابراز کنند . صفحه رسمی یادبود سایت سلطنتی بریتانیا در سپتامبر ???? ، به وسیله ??? هزار نفر امضا شد و رکورد بیشترین پیام تسلیت online را به دست آورد .

    بزرگ ترین خرید online

    اگر قصد دارید یک هواپیما بخرید ، فقط یک راه برای این کار وجود دارد : خرید online !

    در اکتبر سال ???? ، مارک کوبن مدیر اجرایی یاهو ?? میلیون دلار پول داشت و نمی دانست با آن پول چه کاری انجام دهد . وی تصمیم گرفت تا یک هواپیمای جت بخرد ! وی با خرید این هواپیما از شرکت Gulfstream Aerospace موجب شد بزرگ ترین خرید online توسط یاهو صورت گیرد .

    پس از این معامله سخنگوی Gulfstream شرکت شرح داد که چگونه این شرکت ، تحقیقات گسترده ای را انجام داده و سرانجام دریافته است که فروش این هواپیمای جت ، بزرگ ترین معامله اینترنتی تا کنون بوده است .

    بزرگ ترین جایزه

    چگونه ممکن است شرط بندی شخصی به یک رویای باور نکردنی ??????? دلار تبدیل شود ! در ?? جولای ???? ، شرکت در یک بازی اینترنتی ، زندگی جیم را برای همیشه تغییر داد و وی را صاحب بزرگ ترین جایزه اینترنتی در طول تاریخ کرد : مبلغ ??????? دلار .

    جیم به مدت یک سال مشغول بازی بود . در آن روز مبلغ ??? دلار واریز کرد و حدود?? دقیقه بازی کرده بود . وی که ?? سال سن دارد ، حدود ?? سال در راه آهن کار کرده و حدود ?? سال نیز در سازمان اصلاحات اشتغال داشته است .

    ترین های دیگر  در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات

    در گفتار تحت عنوان "" سایت داوریزد : ترین های در حوزه فن آوری اطلاعات ""  هم می توانید در مورد مطالب زیر اطلاعات مختصر کسب کنید

    بزرگترین سایت خرید و فروش آنلاین؛ گرانترین سایت اینترنت بزرگترین سرویس دهنده وایرلس اینترنت دنیا؛ رکورد جریمه به خاطر اداره کردن یک سایت سریع ترین ارسال اطلاعات بر روی اینترنت  ؛ اولین اسپم ارسالی در جهان  ؛ اولین ایمیل دنیا  ؛  مخترع وب سایت ؛ سریعترین زمان فروش یک دستگاه بازی کامپیوتری  ؛  گرانترین بازی کامپیوتری Shenmue ؛ پربهاترین شرکت کامپیوتری جهان  ؛ کوچکترین کامپیوتر شخصی دنیا، سریعترین کامپیوتر جهان؛  پر فروش ترین بازی کامپیوتری, اولین ماوس کامپیوتر ؛ اولین میکروپروسسور دنیا؛ بیشترین پیام تسلیت؛ قوی ترین امواج رادیویی و مخابراتی, پیچیده ترین مغز مصنوعی اولین روبات دنیا و سخنی در مورد کتاب رکوردها جهان

    در گفتار  تحت عناونین ""نگاه : منتخب ترین ، خواندنی ترین و جالبترین !!!،  ترین ها دنیای مجازی اینترنت

    "" می توانید مطالب زیر مطلع شوید "

    کوچکترین روبات  ؛ بزرگترین موتور جستجو  ؛ بزرگترین کتابفروشی آنلاین  ؛گران ترین نام اینترنتی ؛ بیشترین صرفه جویی انجام شده در مصرف کاغذ از طریق اینترنت  ؛ بیشترین سوالات پرسیده شده به  صورت آنلاین<


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 17822
    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 1
    ............. بایگانی.............
    بهمن 1387

    ........... درباره خودم ..........
    عکس های دانشکده
    حمیده

    .......... لوگوی خودم ........
    عکس های دانشکده
    ....... لینک دوستان .......
    سامانه اطلاعات رسانی پزشکی

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........