سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که به عیب خود نگریست ، ننگریست که عیب دیگرى چیست ، و آن که به روزى خدا خرسندى نمود ، بر آنچه از دستش رفت اندوهگین نبود ، و آن که تیغ ستم آهیخت ، خون خود بدان بریخت ، و آن که در کارها خود را به رنج انداخت ، خویشتن را هلاک ساخت ، و آن که بى‏پروا به موجها در شد غرق گردید ، و آن که به جایهاى بدنام در آمد بدنامى کشید ، و هر که پر گفت راه خطا بسیار پویید ، و آن که بسیار خطا کرد شرم او کم ، و آن که شرمش کم پارسایى‏اش اندک هم ، و آن که پارسایى‏اش اندک ، دلش مرده است ، و آن که دلش مرده است راه به دوزخ برده . و آن که به زشتیهاى مردم نگرد و آن را ناپسند انگارد سپس چنان زشتى را براى خود روا دارد نادانى است و چون و چرایى در نادانى او نیست ، و قناعت مالى است که پایان نیابد ، و آن که یاد مرگ بسیار کند ، از دنیا به اندک خشنود شود ، و آن که دانست گفتارش از کردارش به حساب آید ، جز در آنچه به کار اوست زبان نگشاید . [نهج البلاغه]
عکس های دانشکده
ترفندهای اکسپلور
  • نویسنده : حمیده:: 87/11/20:: 11:29 عصر
  • نکته

    اگر تا به حال به وب سایتی رفته باشید که یک پنجره شناور را بر روی بقیه وب سایت ها باز می کند، چیزی را دیده اید که به یا «فریم شناور» موسوم است. شاید فکر کنید بخشی از سایت جدید باشد. ول چنین نیست. برنامه نویسان وب میتوانند برای جلوگیری از سرقت توسط هکرها امکان کدنویسی در ها را ازکار بیندازند، ولی اگر آنها این کار را نکرده باشند، خودتان می توانید آنرا غیر فعال کنید. از منوی Tools، گزینه</SPA< p>

    نکته اول تا سی ام

    اینجا 30 نکته از  ترفندهای خواندنی درباره اینترنت اکسپلورر Internet Explore  ( قسمت اول)  مفصل گفتم این 30 نکته اول در درادامه 30 نکته دوم را بخوانید در  جمع 60 نکته از  ترفندهای خواندنی درباره اینترنت اکسپلورر Internet Explore  ( قسمت دوم) داریم

    نکته سی ام

     نکته جدید نیست ، بااستفاده از منطقه «سایت های ممنوعه» می توانید جلوی باز شدن پنجره های تبلیغاتی درسایتهای خاص را بگیرید. از منوی Tools،گزینه Internet Options را کلیک کرده و به صفحه Security بروید. سپس با انتخاب Restircted Sites روی دکمه Site کلیک و URL مربوطه را تایپ کنید.

    نکته سی و یکم

    نکته جدید نیست اگر کامپیوتر خود را به صورت اشتراکی با دیگران استفاده می کنید،احتمالاً دوست ندارید که اطلاعات کارت اعتباری و سایر اطلاعات شخصی تان در فولدر TemporayInterent Files باقی بماند. برای این منظور، از منوی Tools، گزینه Internet Options راانتخاب کرده و در صفحه Avanced زیر قسمت Security ، گزینه Do not save encrypted page to disk راعلامت بزنید تا صفحاتی که با http آغاز می شوند (از جمله فروشگاههای اینترنتی و صفحات بانک های اینترنتی) در دیسک شما ذخیره نشوند.

    نکته سی و سوم

    اگر می خواهید همه چیز را از فولدر فایل های موقتی اینترنت پاک کنید، می توانید گزینه بعدی یعنی when browser is closed Empty Temporay Internet Files-Folder راعلامت بزنید و به علاوه فضای خالی بیشتری را در دیسک خود باقی بگذارید.

    نکته سی و چهارم

     آیا دوست دارید بدانید یک سایت وب با اطلاعاتی که از خود ارائه می دهید چه می کند؟ از منوی View، گزینه Privacy Report را کلیک و URL سایت مورد نظر را تعیین کنید. سپس روی دکمه Summary کلیک کنید تا ببینید سایت مربوطه با اطلاعات شما چه می کند.

    نکته سی و پنجم

    راه پی بردن به هویت و اعتبار افراد در اینترنت بررسی گواهی نامه ها و امضاهای دیجیتالی است. از منوی Tools گزینه Internet Options را کلیک کرده و به صفحه Content بروید. سپس روی دکمه Certificates کلیک کنید تا گواهی نامه های امنیتی سایت هایی را که بازدید کرده اید ببینید.

    نکته سی و ششم

    یک تغییر خاص در تنظیمات منطقه امنیتی این است که مانع از اجرای برنامه ها توسط جاوا اپلت هایی بشویم که در سایت های قرار گرفته در منطقه ممنوعه وجود دارند. با این کار، نه تنها جاوا ازکار می افتد، بلکه کنترل های اکتیوایکس هم غیر فعال می شوند.


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 17856
    بازدید امروز : 17
    بازدید دیروز : 2
    ............. بایگانی.............
    بهمن 1387

    ........... درباره خودم ..........
    عکس های دانشکده
    حمیده

    .......... لوگوی خودم ........
    عکس های دانشکده
    ....... لینک دوستان .......
    سامانه اطلاعات رسانی پزشکی

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........