سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی از سحر بیاموزد، پایان کارش با پروردگارش است . [امام علی علیه السلام]
عکس های دانشکده

جدید ترین ؛ مطلب در خصوص ترین‌های اینترنت !باهم مرور کنیم

 

جدید ترین ؛ مطلب در خصوص ترین‌های اینترنت !باهم مرور کنیم

ترین ها همیشه جالب هستند، بزرگ ترین جایزه  که در دنیا انلاین داده شد؛ بزرگ ترین خرید online  که در اینترنت انجام شده است ؛ بیشترین پیام تسلیت، بیشترین حملات دیجیتالی و پرافیک ترین روز در دوران اینترنت که در دنیای مجازی اتفاق افتاده است یا عجیب ترین غذای اینترنتی سفارش داده شده چه بوده است ؛ مرتفع ترین کافی نت  دنیا کجاست ؛ برترین اتصال Wi_Fi  کدام است ، خطرناک ترین ویروس رایانه را بگوید ؛ وپر سرعت ترین ADSL  دنیا چیست یا برترین لب تاپ دنیا یا قدرتمندترین کامپیوتر دنیا چیست؛ یا  بزرگترین وبسایت دنیا را حدس بزنید؛ درست است گوگل!!!!

در این گفتار به تمام موارد ذکر شده ؛ اشاره خواهم کرد؛ بدون شک با مطالعه این گفتار؛ لااقل ؛ جذابترین و جالبترین مطلب آموزشی امروز در مورد فن آوری اطلاعات را وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد می خوانید و در پایان روز از این مطلب خرسند خواهید بود.

 سایت داوریزد : ترین های در حوزه فن آوری اطلاعات

نگاه : منتخب ترین ، خواندنی ترین و جالبترین !!!،  ترین ها دنیای مجازی اینترنت

جدید ترین ؛ مطلب در خصوص ترین‌های اینترنت !باهم مرور کنیم

اگر علاقمند به ترین ها دنیای مجازی هستید به شما توصیه می کنم که این قبل از این گفتار مطالب قبلی که در وبلاگ فن آوری اطلاعات درج شده را بخوانید؛ ترین ها دنیای مجازی سرگرمی نیست؛ بلکه اطلاعات و آموزشی است که با سرویسها و تازه ها ی دنیای مجازی آشنا شویم پس می توانید

 سایت داوریزد : ترین های در حوزه فن آوری اطلاعات

نگاه : منتخب ترین ، خواندنی ترین و جالبترین !!!،  ترین ها دنیای مجازی اینترنت

را مرورو کنیم و بعد این مقاله را بخوانید

پرسرعت ترین ADSL در بازار جهان

در حال حاضر پرسرعت ترین ADSL در بازار جهان ، تقریباً ?? برابر از اغلب اتصالات باند پهن موجود ، سریع تر است . حتماً فکر می کنید که احتمال باند پهن شما بسیار سریع است ، چون شما یک اتصال با سرعت Kbps ??? دارید و دوستانتان از اتصال dial_up استفاده می کنند ! اما می توانید از اتصال پرسرعت تری نیز استفاده کنید . منظور ? یا ? مگابیت نیست بلکه بحث بر سر اتصالی با سرعت ? مگابیت است . در حال حاضر این سرعت ، سریع ترین اتصال ADSL در بازار بوده و همراه بسته Business Broadband Max محصول شرکت Easynet عرضه می شود . با استفاده از این اتصال ? مگابیتی می توانید متن نمایشنامه ها و اشعار شکسپیر را در کمتر از ? ثانیه دریافت کنید .

خطوط Adsl ، به اصطلاح خطوط پرسرعت اینترنت هستند که با استفاده از شبکه های موسوم به شبکه های مجازی این امکان را به کاربر می دهند که با استفاده از خطوط تلفن ثابت و بهره گیری از باند استفاده نشده خطوط تلفن ؛ از اینترنت بهره ببرند؛ بدون اینکه سیمی جدید نصب کنند؛ تلفنشان در هنگام کار با اینترنت اشغال شود و هزینه اضافه تلفن بپردازند در مورد ای دی اس ال قبلا گفتم می توانید مطالعه نمایید.

بزرگ ترین وب سایت

کاملا واضح است ؛ گوکل؛ شاید بگوید این وبسایت تک صفحه ای با گرافیک ساده بزرگترین وبسایت جهان است؛  با وجود پیشرفت روز افزون وب سایت ها ، باز هم هیچ سایتی از گوگل (Google) بزرگ تر نیست ! سایت گوگل با حدود ? میلیارد صفحه وب ،( آخرین آمار اعلام شده 8 میلیارد صفحه اینترنتی ) دارای بزرگ ترن ایندکس مرتباً به روز شده از وب سایت ها در میان تمامی موتورهای جست و جوی اینترنتی است . هر روز بیش از ??? میلیون در خواست جست و جو و در ساعات پرترافیک حدود ? هزار درخواست در ثانیه به این سایت ارائه می شود . شرکت گوگل در آغاز کار خود در سال ???? ، بسیار کوچک بود و فقط ? کارمند داشت اما اکنون بیش از ???? نفر نیروی کار در اختیار دارد . این سایت عظیم اکنون می تواند ادعا کند که بزرگ ترین سایت جهان است .

در موردتاریخچه گوگل مفصل در گفتارهای قبلی مطلب گفتم که حتمی دنبال کنید

»» تاریخچه گوگل Google ؛ پرسه ای درامروز گوگل با عکسهایی از شرکت گوگل (قسمت سوم(
»» تاریخچه ، تأسیس ، تکامل و اوج سایت جهانی و موتورجستجو گوگل Google (قسمت دوم)
»» تاریخچه ، تأسیس ، تکامل و اوج سایت جهانی و موتورجستجو گوگل Google (قسمت اول)

»» آشنایی با تاریخچه‌ی موتورهای جستجو و آنچه از موتور جستو. گوگل کمتر می‌دانیم

برترین کامپیوتر کیفی

کامپیوتر کیفی Toughbook محصول شرکت پاناسونیک (Panasonic) ، همچنان پدر کامپیوتر های کیفی است . طراحی قدرتمند آن از مخدوش شدن داده های ارزشمند جلوگیری می کند و به علاوه در برابر رطوبت ، آب ، ضربه و گرد و خاک مقاوم است . مدل CF_?? فقط ? کیلو گرم وزن دارد و صفحه کلید آن ضد آب بوده و در عین حال به فشار دست نیز حساس است و به شخص امکان می دهد که حتی با دستان خیس یا دستکش نیز مکان نما را کنترل کند . این دستگاه شامل یک پردازنده ??? مگاهرتزی ، یک هارددیسک ?? گیگابیتی و نیز فناوری های Bluetooth و Wi_Fi است .


نظرات شما ()
---------------------------------------------------
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
---------------------------------------------------
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 17830
بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
............. بایگانی.............
بهمن 1387

........... درباره خودم ..........
عکس های دانشکده
حمیده

.......... لوگوی خودم ........
عکس های دانشکده
....... لینک دوستان .......
سامانه اطلاعات رسانی پزشکی

............. اشتراک.............
 
............ طراح قالب...........